9

# 118

9 komentarze:

Anonimowy pisze...

jak osiagnac taki efekt .. moje wlosy ostatnio cos sie nie chca kreic:(

Anonimowy pisze...

Piękne włosy. Chyba farbowane, tym bardziej ciekawa jestem jaka nazwa koloru. ;)

anGelika pisze...

Jejku... najpiękniejsze ! ;o

Anonimowy pisze...

Jejku. Piękny kolor i włoski.
Jak Ty je układasz?:) Też mam kręcone ale w ogóle nie mogę ich "ujarzmić" :)

Anonimowy pisze...

Ludzie... to jest aktorka.

Anonimowy pisze...

Hej! Bardzo spodobał mi się Twój blog, na 100% będę częściej wpadał! :) Przy okazji, popatrz na tę stronkę : www.przedluzaniewlosow.com - znalazłem dopiero co w sieci; są na niej ciekawe porady na temat przedłużania włosów, i włosów ogólnie - jeśli masz jakiś problem, to powinnaś zajrzeć :)

Tosia pisze...

Oh! Przejrzałam.
Absolutnie numer jeden z całego bloga!
Sama chciałabym takie mieć.Niestety(a może stesty) skazana jestem po prostu na rude afro.
[na szczęście moje zdjęcie tu nie dotarło,nie żebym nie pochwalała inicjatywy,ale tak jakoś....;)]

Anonimowy pisze...

Ciekawy kolor włosów! :)

Anonimowy pisze...

Podobny kolor uzyskałam farbując henną "jasna czerwień" z venita henna color. Podejrzewam że taki skręt można uzyskać pod okiem dobrego fryzjera. I tak świetne ścięcie pewnie dlatego tak pięknie to wygląda.